7/31/2013

You're the snake hidden in my daffodils when I'm picking flowers.

16. 9. maanantaina löytys Helsingistä, On the Rocks:ista Heart In Hand:in keikkaa, lämppäämässä olis Napoleon, Urma Sellinger ja Turn the Tables. En oo pahemmin yhteenkään näistä bändeistä perehtynyt, mutta hyvää settiä kuulemma, ja houkutusta menoon ei vähennä sairas keikkakuume ja 8€ (ovilta 10€) sisäänpääsymaksu. Sinne on menossa tosi monta kaveriakin, joita haluisin kovasti nähdä taas, ja keikkapaikkakin on ihan melkeinpä Helsingin rauttiksen vieressä, hmm. Jää kyllä kuumotteleen K16-ikäraja, koska On the Rocks on jonkinlainen klubi kai? Mutta ovilla ei pakolta mitään henkkareita kysellä, että jaah. Pitää harkita. Tosin tona päivänä pääsen onneks jo joskus 13 jälkeen koulusta, niin totta ihmeessä suuntaan Helsingin junalle sillon! Ainakin siis ihmisiä moikkaileen tuollon, jos ei keikalle asti. Saatiin myöskin muutaman kaverin kanssa houkuteltua Skies In Motion-nimistä, kai brittiläistä pikkubändiä tuleen tänne suomeen keikkailemaan!
Toisena, mun pitäis etsiä jotain työpaikkaa, jossa voisin koulun ohella käydä. Ja tietty miettiä kesätyöpaikkaa ens kesälle, ja varmaan festaritalkoitakin tiedossa tai jotain, saapi nähdä. Mutta rahaa tuntuu palavan ihan huomaamatta vaikka millä mitoin, ja vaikka mä ja mun nykyinen kamera ollaankin parhaita kavereita forever & always, niin himottais Canon EOS 5D Mark III, siinä on täyskokonen kennokin, eli kalansilmäobjektiivikin passais siihen loistavasti, sellasesta kun oon haaveillu jo pidemmänkin aikaa. Syy siihen, miksen omista myös esimerkiksi just tätä kameraa on se, että ton rungon saa käyttämättömänä näköjään halvimmillaan hintaan 2 559€. No, sitä myöhemmin pohtien suuntaan leipomaan.

2 kommenttia:

  1. kalansilmän saat hommattua myös sun nykyiseen kameraan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis kyllä mä sen tiedän, mutta toimis siis loistavasti tolla täyskokosel kennolla, huomattavasti paremmin kun mun nykysellä siis.

      Poista