5/12/2013

Mirrors start to whisper, shadows start to see.

Like you may have noticed, I customized my blog's appearance once again a couple days ago and I think it looks pretty nice now. I have also added a "Spot Me"-gadget, check the top of the right sidebar. Don't hesitate to come say hi or whatever.
I have to say I really hate summer. I hate getting tanned, I hate it when it's way too hot to go out, I hate it when there's no fresh air to breathe and especially I hate mosquitos. But I still want to move to Los Angeles and there's a discrepancy, I know.
I also have to tell I have some kind of problems with synchronizing pictures from my camera into this computer so I'm sorry for the low-quality pictures I have to take with my phonie. Anyway here's a picture of me in my bathrobe after shower before I went out with a couple emos yesterday lol.
  
 The day after tomorrow is Bring Me The Horizon and Your Demise and like I already told you earlier, I have to go by train at 9:28 a. m. I'm really excited but I'm also totally stressed about school and I should be studying some grammar at this minute because I have tests tomorrow. I also have tests on Wednesday, Thursday and two on Friday and this really fucking sucks because I don't have time for anything else but reading but maybe I can take it. I possibly update later today (later today=maybe at 2:30 a. m.) but right now I'll just quickly translate this to finnish and go take a shower and then study finnish grammar.

Niinkun varmaan ootte huomanneetkin, pari päivää sitten muokkailin taas vähän tätä blogin ulkoasua, ja oon ihan tyytyväinen. Lisäsin kanssa tuonne oikeeseen sivupalkkiin, ihan ylös tommoisen "Spot Me"-höskän, eli tapahtumia, joissa muhun saatatte törmätä, ja tulkaa toki rohkeesti moikkailemaan!
Sitten vähän valitusta hyvään väliin. Vihaan kesää. Vihaan ruskettumista, sitä, kun on liian kuuma edes astua pihalle, ei ole raitista ilmaa ja etenkin vihaan hyttysiä. Oon onnekkaasti vielä niille kovin allerginenkin, plus hyttyset on totally in lööv with me. Eheh. Silti haluun muuttaa LA:han, ja se tosiaan on ristiriitasta mutta no can do.
Mun pitää myös myöntää, että mulla on ongelmia kuvien synkronoinnin kanssa, kamerasta koneeseen siis, eli valittelen kuvien huonolaatuisuutta ja pientä määrää, koska pitää hoitaa tällä hetkellä kaikki kuvahommat puhelimen kameran avulla. Tuossa siis oli kuvaa musta eilen, söpössä kylppäritakissani ennen kun lähdin ulos parin nolon emon kanssa.
Ylihuomenna siis jo BMTH ja YD ja niinkun aikasemminkin jo mainitsin, joudun lähtemään puoli kymmenen junalla aamulla, jotta siis pääsen Elin kanssa samaa matkaa siitä. Oon tosi innoissani tietenkin, mutta oon hirmusen stressaantunut koulusta, ja tälläkin hetkellä pitäis olla kielioppia pänttäämässä, kun mulla on äidinkielestä kokeet huomenna. Mulla on kokeet myöskin keskiviikkona, torstaina ja kaksin kappalein perjantaina ja seriously perseestä. Mulla ei ole aikaa mihinkään muuhun kun lukemiseen, mutta ehkä mä nyt viikon kestän, kai? Päivittelen ehkä myöhemmin vielä tänne (myöhemmin=ehkä puoli kolmelta yöllä), mutta nyt meenkin suihkuun ja siitä vähän kielioppia aivoon tunkemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti